Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAlme, Hilde
dc.date.accessioned2017-09-07T12:30:12Z
dc.date.available2017-09-07T12:30:12Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2453587
dc.descriptionMasterstudium i organisasjon og leiing Avdeling for samfunnsfag. Institutt for samfunnsvitskapnb_NO
dc.description.abstractDette er ei masteroppgåve i organisasjon og leiing ved Høgskulen på Vestlandet. Den har namnet, Erfaringar med barns medverknad i naturbarnehagen. Tittelen er nær opp til problemstilling, som tek føre seg korleis barn og tilsette erfara barns moglegheiter for medverknad i denne type organisasjon. Kva rolle det fysiske romet spelar for barns medverknad, er og ein del av undersøkinga. Bakgrunnen for spørsmålet, er menneskerettar, barnesyn og forsking om at barn utvikla sjølvstende, fordi dei har stor fridom her. Data innhenta frå to barnegrupper og to vaksne grupper har vore analysert i denne kvalitative undersøkinga. Her kjem det fram at barna medverkar ut i frå eige perspektiv gjennom leik, men og at vaksne let dei medverke. Dette gjer dei ved å dra barna sine synspunkt inn i vidare planlegging. Hovudfunn er at barna er medverkande aktørar i eigen kvardag, gjennom samhandling, relasjonar og ved eigne handlingar. Vaksne er fleksible med omsyn til planane dei legg og innspel frå barna får ved fleire høve, ein konsekvens. Det kjem og fram at denne medverknaden er knytt til sjølve «natur-romet», ved at barna får moglegheit til å velje stad å leike på, type leik og «leiker». Mindre struktur, ser ut til å gi nærleik og samhandling.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectbarnehagennb_NO
dc.subjectnaturbarnehagennb_NO
dc.subjectmedvirkningnb_NO
dc.subjectbarns medvirkningnb_NO
dc.titleErfaring med barns medverknad i naturbarnehagennb_NO
dc.title.alternativeExperiences with children's participation in nature kindergartennb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel