Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBygstad, Nina
dc.date.accessioned2016-05-03T07:55:29Z
dc.date.available2016-05-03T07:55:29Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2388318
dc.descriptionMR-690 Master i org. og leiing
dc.description.abstractNorsk skule er framleis prega av ei svak pedagogisk skuleleiing og -oppfølgingskultur, og utfordringar med fråfall som er spesielt stort på yrkesfaglege utdanningsprogram. Sentrale skulepolitiske styresmakter gir klare signal på behovet for ei sterkare pedagogisk skuleleiing og utvikling av skulen som ein lærande organisasjon. Forsking viser at mellomleiar sit i ein unik posisjon for å sette endringsstrategiar ut i livet. Denne studien tek sikt på å finne ut korleis avdelingsleiarane på yrkesfaglege utdanningsprogram legg til rette for pedagogisk utviklingsarbeid på sin avdeling. I tillegg ser den på kva måte dette kan bidra til å utvikle ein lærande organisasjon. Det blir nytta ein kvalitativ metode med fem intervjupersonar. Funna tyder på at det i hovudsak handlar om administrativ organisering av formelle møteplassar og uformelle samhandlingsarena. Det ser ut til at avdelingsleiaren i størst grad lukkast med tilrettelegging for samhandling og refleksjon om pedagogiske tema og undervisningsopplegg på dei uformelle samhandlingsarena.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectMellomledernb_NO
dc.subjectAvdelingsledernb_NO
dc.subjectPedagogisk ledelsenb_NO
dc.subjectPedagogisk utviklingsarbeidnb_NO
dc.subjectProfesjonelt læringsfellesskapnb_NO
dc.subjectReflekterende læringsprosessernb_NO
dc.subjectOrganisasjonslæringnb_NO
dc.subjectLærende organisasjonnb_NO
dc.subjectYrkesfagnb_NO
dc.titleMellomleiaren som kunnskapsleiar i vidaregåande skule: Korleis legg avdelingsleiar på yrkesfaglege utdanningsprogram til rette for pedagogisk utviklingsarbeid på eiga avdeling?: På kva måte kan dette bidra til å utvikle ein lærande organisasjon?nb_NO
dc.title.alternativeMiddle manager as a knowledge leader in upper secondary school How do department managers in vocational education programs to facilitate educational development work in their own department?: In what way can this help develop a learning organization ?nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber71nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel