Korleis har eit synleg barnevern i barnehagen tyding for meldingspraksisen?
Bachelor thesis
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/217950Utgivelsesdato
2014Metadata
Vis full innførselSamlinger
Sammendrag
Eg har danna følgjande problemstilling: " Korleis har eit synleg barnevern i barnehagen tyding for meldingspraksisen"? Tema samarbeid mellom barnehage og barnevern, med fokus på ein forbetring av meldingspraksisen, er relevant fordi i følje statistikk gjekk over 90% av alle norske barn i aldersgruppa 1-5 år, i barnehage ved utgangen av 2013. 92% av desse barna hadde ei avtalt opphaldstid på 41 timar pr. veke, eller meir (ssb.no, 2013). Personalet i barnehagen ser barna opptil ni timar om dagen, dei blir godt kjende med barna, og dei har eit samarbeid med foreldra. Dei har moglegheit til å gi beskjed tidleg, slik at ein kan minske faren for langvarige mein og skadar hjå barnet. Dette gjer barnehagen til ein av barnevernet sine viktigaste samarbeidspartnarar.
Beskrivelse
Barnevernspedagogikk
BSV5-300
Mai 2014