Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBukholm, Marie
dc.date.accessioned2014-08-22T13:26:19Z
dc.date.available2014-08-22T13:26:19Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/217950
dc.descriptionBarnevernspedagogikk BSV5-300 Mai 2014nb_NO
dc.description.abstractEg har danna følgjande problemstilling: " Korleis har eit synleg barnevern i barnehagen tyding for meldingspraksisen"? Tema samarbeid mellom barnehage og barnevern, med fokus på ein forbetring av meldingspraksisen, er relevant fordi i følje statistikk gjekk over 90% av alle norske barn i aldersgruppa 1-5 år, i barnehage ved utgangen av 2013. 92% av desse barna hadde ei avtalt opphaldstid på 41 timar pr. veke, eller meir (ssb.no, 2013). Personalet i barnehagen ser barna opptil ni timar om dagen, dei blir godt kjende med barna, og dei har eit samarbeid med foreldra. Dei har moglegheit til å gi beskjed tidleg, slik at ein kan minske faren for langvarige mein og skadar hjå barnet. Dette gjer barnehagen til ein av barnevernet sine viktigaste samarbeidspartnarar.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectbarnehagennb_NO
dc.subjectbarnevernetnb_NO
dc.subjectbarnevernssamarbeidnb_NO
dc.subjectmeldingspraksisnb_NO
dc.titleKorleis har eit synleg barnevern i barnehagen tyding for meldingspraksisen?nb_NO
dc.title.alternativeHow has a visible child wefare in the kindregarten importance for the message practice?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber21nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel