dc.contributor.author | Flølo, Silje Ekroll | |
dc.date.accessioned | 2014-07-11T09:59:28Z | |
dc.date.available | 2014-07-11T09:59:28Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/197367 | |
dc.description.abstract | I ungdomstida skjer det store endringar. Det er mykje å forhalde seg til for den enkelte når det gjeld vennar, familie og det å utforske nye ting. Helsepersonell må fokusere på at den enkelte skal føle meistring gjennom sin diabetes, og utfordringane ein kan møte på i ungdomstida når det gjeld alkohol. For at sjukepleiar skal ha forståing for korleis ungdommen tenker og handlar i ungdomstida, er det viktig å ha kjennskap til Lazarus og Folkman sin meistringsmodell. Vi som sjukepleiarar må hjelpe og veilede den enkelte til å få best mogleg strategi saman med alkohol, slik at den enkelte får best mogleg forutsetnad for framtida. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.title | Berusande ungdomstid | nb_NO |
dc.title.alternative | Korleis kan eg som sjukepleiar fremje meistring hos ungdom med diabetes, som ønsker å nytte alkohol i sosiale samanhengar/sosialt fellesskap? | nb_NO |
dc.title.alternative | Tipsy juveniletime – How can I as a nurse promote coping in adolescents with diabetes, who want to use alcohol in social contexts/social community? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 23 | nb_NO |