• «Jeg kunne like gjerne vært en assistent» – En studie av nyutdannede barnehagelæreres møte med voksenfelleskapet i barnehagen 

      Halland, Sissel Aastvedt; Winje, Annette Kristoffersen (Peer reviewed; Journal article, 2022)
      Formålet med denne artikkelen er å forsøke å bringe frem nye kunnskaper om hvordan nyutdannede barnehagelærere posisjonerer seg i barnehagen. Artikkelen bygger på en kvalitativ primærstudie fra en barnehagelærerutdanning ...
    • Praksisnære profesjonssamtaler med studenter i barnehagelærerutdanningen 

      Fjellanger, Liv Ingrid; Halland, Sissel Aastvedt; Nordlie, Randi Elisabeth; Winje, Annette Kristoffersen (Peer reviewed; Journal article, 2020)
      Artikkelen retter søkelyset mot hvilke kjennetegn som preger de formelle profesjonsinnrettede profesjonssamtalene med førsteårsstudenter i en barnehagelærerutdanning i Norge. Målet med samtalene er å bidra til barnehagel ...
    • Toddlaren i møte med materialar 

      Halland, Sissel Aastvedt (Master thesis, 2014)
      Prosjektet mitt utforskar, med eit fenomenologisk, tidvis poststrukturelt perspektiv, korleis estetisk merksemd kan skape rørsle i barnehagen sitt praksisfelt. Med problemstillinga: Kva kjenneteiknar dei ...
    • Toddlaren sitt møte med gjenbruksmaterialar 

      Halland, Sissel Aastvedt (Journal article, 2019)
      Denne artikkelen bygger på eit kvalitativt studie frå ein småbarnsbase i Norge. Målet mitt er å framheva toddlaren sitt møte med gjenbruksmaterialar, og utfordra barnehagen sin praksis ved å la desse materiala tre fram og ...