Blar i Import fra CRIStin på tittel
Viser treff 1810-1829 av 3581
-
Klima- og miljøfaget slik det er gjennomførd på Firda v.g.s. skuleåret 2022/2023
(HVL-notat;2023/4, Working paper, 2023)Rapporten er ein gjennomgang av gjennomføringa av klima- og miljø 2 som blei gjennomførd skuleåret 2022-2023. Den viser at elevar er motiverte for å lære meir om klimaendringane. Faget blir av elevar og lærar vurdere som ... -
Klimaetikk og verditeori
(Journal article; Peer reviewed, 2018)Den globale oppvarmingen reiser grunnleggende spørsmål om moralitet: Hvordan bør vi leve våre liv? Hvilke samfunn vi vil ha? Verditeorier gir oss en standard for vurdering av egen og andres adferd, og kan dermed også gi ... -
Klimafiksjonens dialoger Energi- og bærekraftdilemmaer i romanene Anna og Blå
(Peer reviewed; Journal article, 2023)I denne artikkelen undersøker jeg hvordan grunnleggende dilemmaer knyttet til energi og bærekraft kommer til uttrykk i romanene Anna (2013) av Jostein Gaarder og Blå (2017) av Maja Lunde. De to romanene retter seg mot ulike ... -
Klimaundervisning som eige fag i skulen. Erfaringar med klima- og miljøfaget som prøvefag.
(Chapter; Peer reviewed, 2023)To learn about climate and climate change is an important goal in the curriculum for Norwegian schools. Received with permission from the Norwegian Directorate for Education and Training, Firda upper secondary school began ... -
Knowledge bases and responsibility within regional innovation systems: reflections from the Twente region
(Peer reviewed; Journal article, 2019)Increasing public investments in distributed platform infrastructures created new opportunities for economic growth and social welfare but simultaneously were associated with growing societal distrust in science’s power ... -
Knowledge management from senior users of online health information point of view
(Peer reviewed; Journal article, 2020)In today’s society, all citizens who need digital information to manage their everyday life must be able to access it and trust it. They should have enough knowledge to use information and communication technologies (ICTs) ... -
Knowledge of CT exposure parameters among Norwegian student radiographers
(Peer reviewed; Journal article, 2020)Background Improvements in the competency levels of student radiographers in computed tomography examinations (CT) are important due to the increasing number of these examinations being undertaken in imaging departments. ... -
Kollegarettleiing og endring av den kollektive kunnskapen i barnehagen
(Doctoral thesis, 2022)Formålet med avhandlinga «Kollegarettleiing og endring av den kollektive kunnskapen i barnehagen» er å utvikle djupare forståing om systematisk kollegarettleiing i gruppe som profesjonsutviklande læringsaktivitet i barnehagen, ... -
Kollektiv mobilisering, sosiale bevegelser og den norske velferdsstaten: Medhjelper eller motstander av «det offentlige»?
(Chapter; Peer reviewed, 2022)This chapter discusses understandings of collective communities in relation to the current welfare system in Norway. Initially, the theoretical basis within ‘Social Movements Theory’, hereinafter referred to as SMT, is ... -
Kommunal akutt døgneining i historisk lys
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Med samhandlingsreforma vart kommunane pålagt å opprette kommunal akutt døgneining (KAD). Eit hovudformål med denne nye institusjonen var å avlaste spesialisthelsetenesta. KAD-institusjonen er eit sengeposttilbod for ... -
Kommunal melkeku, regional kraftfilial eller lokalt lokomotiv. Kraftselskapet BKK etter kraftliberaliseringen
(Journal article; Peer reviewed, 2018)The article examines different possible paths for the regional and municipality-owned power company BKK following the Norwegian energy liberalisation in 1990, as these paths were promoted by different stakeholders. The ... -
Kommunale investeringsprosjekter. Prosjektmodeller og krav til beslutningsunderlag
(Concept rapport;45, Book, 2015) -
Kompetanseløftet Hardanger/Voss. Spesialpedagogikk og inkluderande praksis i barnehage og skule. "laget rundt barnet". Rapport 2: Kartlegging av kompetanse og kompetansebehov. Analyse fase to.
(Research report, 2022)Rapport 2: Kartlegging av kompetanse og kompetansebehov. Analyse fase to. Byggjer på rapport 1. Samla tendensar med eit breiare filtreringsgrunnlag for resultat og analyse og med ei framovermelding på kompetansetiltak for ... -
Konstruksjoner av norskhet og vestlighet i samfunnsfaget i ungdomsskolen: En postkolonial studie av muligheter for identifikasjon i samfunnsfagundervisning
(Doctoral thesis, 2022)I denne studien utforsker jeg konstruksjoner av norskhet og vestlighet i samfunnsfaget i ungdomsskolen. Med utgangspunkt i postkolonial teori setter studien søkelys på hvordan analyser av kolonial diskurs utfordrer ... -
Kontinuitet eller brot? Geografi i grunnskulen etter ‘fagfornyinga’ 2020
(Peer reviewed; Journal article, 2021)I den nye læreplanen ‘fagfornyinga’ frå 2020 er geografi ikkje lengre synleg som eige fag eller eige hovudområde i fag, men kompetansemål ein kan knyte til geografi, inngår i ein temabasert læreplan. Denne artikkelen ser ... -
Korleis er vår omgang med materialar dannande?
(Lecture, 2020) -
Korleis sjukepleiarar brukar praksiserfaringar frå Madagaskar seinare i arbeidslivet
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Bakgrunn: Det er eit nasjonalt mål at halvparten av alle studentar skal ha eit utanlandsopphald i løpet av studietida. Studentutveksling har vist seg å vere viktig for å oppnå interkulturell kompetanse, men det manglar ... -
«Korleis tenkte du no?» Frå øving til gjennomføring i grunnskulelærarutdanninga
(Peer reviewed; Journal article, 2020)I denne artikkelen presenterer eg ein studie der føremålet har vore å utvikla eit undervisningsdesign som kan støtta studentane i deira profesjonelle utvikling. Eit vesentleg element i designet er å tilby studentane kunnskap ... -
Krav, val og avgrensingar – endring av handlingsrom for leiarar under omstilling
(Chapter; Peer reviewed, 2019)Denne studien drøftar korleis lokale NAV-leiarar vurderte sitt handlingsrom under iverksettinga av NAV-reforma, og om handlingsrommet endra seg i løpet av oppstarts- og etableringsfasen. Vi tek utgangspunkt i ein modell ...