Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorStjern, Berit
dc.contributor.authorDrange, Brit Bårdsen
dc.contributor.authorJohannessen, Kjellaug K
dc.date.accessioned2008-01-14T13:42:50Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/150702
dc.description.abstractHøsten 2003 leverte daværende helsefaggruppe i NVU (Nettverksuniversitet) en rapport om e-læring i helsefagutdanninger. Rapportens innhold omhandlet kartlegging av de respektive utdanningenes bruk av e-læring, og videre en diskusjon om helsefagutdanningene trenger en egen helsedidaktikk. Konklusjonen var at utdanningene ikke trenger en egen helsedidaktikk, men e-læring i helsefagutdanningene må brukes sammen med andre læringsformer for å dekke det spesielle som oppstår i relasjoner mellom mennesker. E-læringsverktøy kan være et supplement og gi støtte til læring (Moe, A. m.fl. 2005). På bakgrunn av arbeidet med denne rapporten ønsket medlemmene i helsefaggruppen å jobbe videre med e-læring i helsefag og gruppen fikk tildelt et nytt mandat av styret i NVU. Denne rapporten beskriver arbeidet gruppen har gjort det siste året, samt tanker og utfordringer for utdanningene fremover.en
dc.format.extent129536 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.titleRapport om e-læring i helsefagutdanningene : muligheter og begrensingeren
dc.typeWorking paperen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel