Blar i Fakultet for helse- og sosialvitskap / Faculty of Health and Social Sciences på tidsskrift "UNIPED"
Viser treff 1-5 av 5
-
Fagfellevurdert undervisning og kollegarettleiing i høgare utdanning. Frå modell til gjennomføring
(Peer reviewed; Journal article, 2020)Det er ifølgje stortingsmeldinga om kultur for kvalitet i høgare utdanning (Kunnskapsdepartementet, 2017) ei forventning om at institusjonane i høgare utdanning får på plass system for kollegarettleiing og fagfellevurdert ... -
Lege- og sjukepleiestudentar sine opplevingar av tverrprofesjonell samarbeidslæring i spesialisthelsetenesta: ein kvalitativ studie
(Journal article; Peer reviewed, 2017)Lege- og sjukepleiestudentar i praksis ved Førde Sentralsjukehus jobbar i tverrprofesjonelle team. Studentane planlegg og gjennomfører utgreiing, pleie og behandling for ein pasient med uklar/ kompleks tilstand, og er under ... -
Sjukepleiestudentar lærer å kommunisere med born i alternativ praksis: Barnehagar og bamsesjukehus som praksisarena
(Peer reviewed; Journal article, 2021)Bakgrunn Faglege retningsliner forventar at sjukepleiarar har kompetanse i å kommunisere med born. Få studentar får praksis i sjukepleie til born. Studien undersøkte sjukepleiestudentar si læring i kommunikasjon med born ... -
Studentinvolvering i forsking: Sjukepleiarstudentar sine erfaringar med å delta i gjennomføringa av eit forskingsprosjekt
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Sjukepleiarar sine kunnskapar om forsking er framheva som viktig for å sikre god kvalitet på helsetenester. For å bidra til auka forståing og interesse for forsking er det eit uttalt utdanningspolitisk mål at sjukepleiarstudentar ... -
Å fremme studenters evne til refleksjon - en pedagogisk utfordring
(Peer reviewed; Journal article, 2013)Artikkelen retter oppmerksomheten mot refleksjonsprosessen i en sykepleierutdanning slik den kommer til uttrykk i studenters refleksjonsnotat. Fokus er på notater som karakteriseres som ikke-reflekterte. At studenters ...