Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSekkingstad, Dorthea
dc.date.accessioned2009-02-06T11:24:21Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/150562
dc.description.abstractEin studie av resultatløn som motivasjonsfaktor for lærarar i grunnskulen Føremålet med denne studien har vore å undersøkja kva verknader resultatløn kan ha som motivasjonsfaktor for lærarar i grunnskulen. Gjennom ein kasusstudie og intervju med 8 lærarar har eg søkt etter å få fram lærarane sitt syn på dette leiingsverktøyet. Dei mest sentrale funna tyder på at resultatløn spelar ei avgrensa rolle i høve til utvikling av motivasjon. Lærarane vert derimot motiverte av indre motivasjonsfaktorar, der elevane og samspelet med dei er den aller viktigaste drivkrafta. Deretter vert kollegiet nemnt som den nest viktigaste motivasjonskjelda, framfor leiinga som kjem på ein tredje og siste plass. Funna mine indikerer også at bruk av resultatløn har ein del negative sideverknader, grunna manglande grunn-gjevingar for lønsresultat og tilfeldige prosedyrar for lønstildeling. Desse erfaringane gjer at lærarane konkluderer med at lønsordninga gjer meir skade enn gagn. Døme på dette kan vera at den skapar splid i kollegiet, leiinga mister tillit og lærarane kjenner seg krenka og ned-verdiga. Dette kan forklarast med at resultatløn står i fare for å hemma individuelle og sosiale motivasjonsfaktorar. Skal ordninga med lokal løn kunne nyttast som motivasjonsfaktor, er det avgjerande at denne vert praktisert på ein slik måte at den støttar opp om desse motivasjons-faktorane. Først då kan løn som ein materiell faktor vera med på å fremja motivasjon.en
dc.format.extent969344 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.subjectresultatlønnen
dc.subjectmotivasjonen
dc.subjectmotivasjonsfaktoreren
dc.subjectlokal lønnen
dc.subjectlokale forhandlingeren
dc.subjectlærere i grunnskolenen
dc.titleÅ bli sett pris på : ein studie av resultatløn som motivasjonsfaktor for lærarar i grunnskulenen
dc.title.alternativeBeing appreciated : A study on performance - related pay as a motivation factor for primary-school teachersen
dc.typeMaster thesisen
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel