Frå ord til handling - to høgskular si læring av kvalitetsreforma
dc.contributor.author | Weinbach, Jan-Erik | |
dc.date.accessioned | 2009-01-27T12:18:59Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/150560 | |
dc.description.abstract | Frå ord til handling - to høgskular si læring av kvalitetsreforma Studien har kartlagt korleis to ”små” høgskular gjekk fram for å tileigne seg forståing av Stortingsmelding nr 27 (2000/01) Gjør din plikt – krev din rett (kvalitetsreforma), og om deira forståing var i samsvar med departementet si forståing. Målsettinga for det var å lære meir om høgskular sine læringsvilkår for å tileigne seg kunnskap og forståing om reforma. I tillegg har eg kartlagt høgskulane sine eksterne nettverk, og kva opplevd nytteverdi dei hadde for høgskulane si forståing av reforma i samband med deira implementering av reforma. Målsettinga med det var å finne ut om det i samband med implementeringa av reforma var aktørar i universitets- og høgskulesektoren som hadde karakter av å vere autoritative fortolkande sentra eller var felles referansepunkt for dei andre aktørane i universitets- og høgskulesektoren. Prosjektet er gjennomført som ein eksplorerande empirisk studie av høgskulane sin læringsprosess (på institusjonsnivå) i starten av høgskulane si implementering av kvalitetsreforma. Funna i prosjektet tyder på at høgskulane på institusjonsnivå hadde gode vilkår for å lære seg og forstå krava i reforma. Vidare tyder funna på at det kunnskapsproduserande senteret i universitets- og høgskulesektoren (departementet) i stor grad også var det autoritative fortolkande senteret for høgskulane i samband med implementeringa av reforma. | en |
dc.format.extent | 6902833 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.subject | kvalitetsreformen | en |
dc.subject | høyere utdannina | en |
dc.title | Frå ord til handling - to høgskular si læring av kvalitetsreforma | en |
dc.type | Master thesis | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en |