• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for økonomi og samfunnsvitskap / Faculty of Business Administration and Social Sciences
  • Institutt for samfunnsvitskap
  • View Item
  •   Home
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for økonomi og samfunnsvitskap / Faculty of Business Administration and Social Sciences
  • Institutt for samfunnsvitskap
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Frå ord til handling - to høgskular si læring av kvalitetsreforma

Weinbach, Jan-Erik
Master thesis
Thumbnail
View/Open
Weinbach-master-2006.pdf (6.583Mb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/150560
Date
2006
Metadata
Show full item record
Collections
  • Institutt for samfunnsvitskap [472]
Abstract
Frå ord til handling - to høgskular si læring av kvalitetsreforma

Studien har kartlagt korleis to ”små” høgskular gjekk fram for å tileigne seg forståing av

Stortingsmelding nr 27 (2000/01) Gjør din plikt – krev din rett (kvalitetsreforma), og om deira

forståing var i samsvar med departementet si forståing. Målsettinga for det var å lære meir om

høgskular sine læringsvilkår for å tileigne seg kunnskap og forståing om reforma. I tillegg har eg

kartlagt høgskulane sine eksterne nettverk, og kva opplevd nytteverdi dei hadde for høgskulane si

forståing av reforma i samband med deira implementering av reforma. Målsettinga med det var å

finne ut om det i samband med implementeringa av reforma var aktørar i universitets- og

høgskulesektoren som hadde karakter av å vere autoritative fortolkande sentra eller var felles

referansepunkt for dei andre aktørane i universitets- og høgskulesektoren. Prosjektet er gjennomført

som ein eksplorerande empirisk studie av høgskulane sin læringsprosess (på institusjonsnivå) i starten

av høgskulane si implementering av kvalitetsreforma. Funna i prosjektet tyder på at høgskulane på

institusjonsnivå hadde gode vilkår for å lære seg og forstå krava i reforma. Vidare tyder funna på at

det kunnskapsproduserande senteret i universitets- og høgskulesektoren (departementet) i stor grad

også var det autoritative fortolkande senteret for høgskulane i samband med implementeringa av

reforma.

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit