Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNistad, Kari Heier
dc.date.accessioned2009-01-26T14:02:20Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/150556
dc.descriptionBruk 2-sidig utskrift, då oppgåva er lagra som 2-sidig filen
dc.format.extent961461 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.subjectaktivitetsteorien
dc.subjectdistribuert ledelseen
dc.subjectlærende organisasjoneren
dc.subjectmatematikkundervisningen
dc.subjectsosiolkulturelle læringsteorieren
dc.titleLeiing i skular som utviklar matematikkundervisninga : ein studie av kva som kan medverke til at ny kunnskap om matematikkdidaktikk vert forankra i skulen sin praksisen
dc.title.alternativeLeadership contributing to the development of the teaching and didactics of mathematics : a study of contributing factors for the acquisition of new knowledge to be established in school practiceen
dc.typeMaster thesisen
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel