dc.contributor.author | Nistad, Kari Heier | |
dc.date.accessioned | 2009-01-26T14:02:20Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/150556 | |
dc.description | Bruk 2-sidig utskrift, då oppgåva er lagra som 2-sidig fil | en |
dc.format.extent | 961461 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.subject | aktivitetsteori | en |
dc.subject | distribuert ledelse | en |
dc.subject | lærende organisasjoner | en |
dc.subject | matematikkundervisning | en |
dc.subject | sosiolkulturelle læringsteorier | en |
dc.title | Leiing i skular som utviklar matematikkundervisninga : ein studie av kva som kan medverke til at ny kunnskap om matematikkdidaktikk vert forankra i skulen sin praksis | en |
dc.title.alternative | Leadership contributing to the development of the teaching and didactics of mathematics : a study of contributing factors for the acquisition of new knowledge to be established in school practice | en |
dc.type | Master thesis | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en |