Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHorne, Rolf
dc.date.accessioned2011-04-04T06:52:12Z
dc.date.available2011-04-04T06:52:12Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/150515
dc.descriptionMR 690 Masteroppgåve i organisasjon og leiing, januar 2009en_US
dc.description.abstractStyresmaktene har lagt føringar for at norske sjukehus skal utvikle seg til å verte lærande organisasjonar. Bakgrunnen for denne studien var eit ynskje om å undersøke om sjukehus i eit fylke viser seg som lærande organisasjon sett i lys av turnustenesta for legar. Det var nytta kvalitativ metode, og datamaterialet var utskrift av semistrukturerte intervju av ni rettleiarar for turnuslegar. Fokus var på kva rettleiarane opplever, tenkjer og gjer, korleis dei fyller rettleiarrolla og dermed tek i vare sjukehuset sitt ansvar for turnuslegar si læring. Materiale vart systematisk gjennomgått, analysert og oppsummert i ni hovudfunn. Noko av det som kom fram var korleis rettleiarane opplever rammevilkåra for rettleiingsarbeidet, praksisfellesskap og aktivitetar som fremjar læring hjå den einskilde turnuslege. Funna viste at metodane for rettleiing vart utforma av kvar einskild rettleiar i ei manglande kopling mellom organisasjon, leiing, profesjon og styringsdokument. Læringsfokus hadde nær tilknyting til tradisjonar i legeprofesjonen og var lite retta mot at organisasjonen skal lære. Samla sett kan sjukehuset ikkje forståast som ein lærande organisasjon sett i lyset av turnusteneste for legar.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.subjectlærende organisasjonen_US
dc.subjectturnuslegeren_US
dc.subjectturnustjenesteen_US
dc.subjectsykehusen_US
dc.subjectlæringen_US
dc.titleDet er opp til kvar og ein : om rettleiing av turnuslegar og sjukehuset som lærande organisasjonen_US
dc.title.alternativeIt is up to each and everyone : about supervised residency and the hospital as a learning organisationen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.source.pagenumber90 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel