Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBruland, Inger Oline
dc.date.accessioned2011-02-28T13:19:52Z
dc.date.available2011-02-28T13:19:52Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/150513
dc.descriptionMR690 Masteroppgåve i organisasjon og leiing, høsten 2010en_US
dc.description.abstractGjennom ulike nasjonale styringsdokument gjev styresmaktene signal om at lærings- og meistringstilbod skal auke i helsesektoren. Føremålet med studien er å søkje kunnskap som kan medverke til å betre føresetnadane for kompetanseutviklingsarbeid i høve til psykisk helsearbeid i kommunane, og studien dreiar seg i stor grad om haldningar, utfordringar og vilkår i arbeidet med å leggje til rette for kompetanseutvikling i ein slik samanheng. Undersøkinga er gjort hausten 2009. 7 informantar er intervjua ut frå ein kvalitativ metode med uformelle intervju. Funna tyder på at kva tenesteleiarane kan gjere for å leggje til rette for kompetanseutvikling først og fremst ser ut til å henge saman med ansvarsområde, kontrollspenn, omgrepsforståing og kompetansenivå. Har tenesteleiarane fleire ansvarsområde og store kontrollspenn, ser dette ut til å gå på kostnad av møtepunkt med dei tilsette. Tenesteleiarane leiar gjennom sine tilsette, som får drive med det dei er gode på og motiverte for. Kid- leiarane sitt eige overskot og ansvar blir dermed avgjerande for kva tiltak som blir sett i verk i den einskilde tenestaen_US
dc.language.isonnoen_US
dc.subjectKIDen_US
dc.subjectpsykisk helseen_US
dc.titleKurs i meistring av depresjon : eit utgangspunkt for å studere kompetanseutvikling i kommunane sitt psykiske helsearbeiden_US
dc.title.alternativeCourse in mastering of depression : a point of departure for the study of competence development in the local governments work with mental healthen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.source.pagenumber130 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel