Show simple item record

dc.contributor.authorOklevik, Ove
dc.date.accessioned2008-07-24T09:12:57Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/149443
dc.description.abstractDette notatet er ei vitskapsteoretisk evaluering av eit arbeid innanfor marknadsføringslitteraturen. Det arbeidet som vert evaluert, er Martin S. Roth sin artikkel The Effects of Culture and Socioeconomics on the Performance of Global Brand Image Strategies, som vart publisert i Journal of Marketing Research i 1995.en
dc.format.extent1857056 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.relation.ispartofseriesHSF notaten
dc.relation.ispartofseries9/2004en
dc.subjectAvdeling for økonomi og språken
dc.subjectvitenskapsteorien
dc.titleEffektane av kultur og sosioøkonomi på yteevna til ulike merke-image strategiar : ei vitskapsteoretisk evalueringen
dc.typeBooken
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Economics: 210en


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record