Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDahl, Rolf
dc.date.accessioned2008-07-24T08:40:49Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0806-1696
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/149439
dc.description.abstractI dette notatet blir det klargjort ein metode for systematisk samanstilling av kunnskap om faktiske turistprodukt/turistressursar og kunnskap om turiståtferd/ turistpreferansar med sikte på kunnskapsbasert avklaring av viktige marknadsføringsspørsmål. Metoden er basert på eit system for segmentspesifikk prioritering av produktomsyn og eit tilpassa opplegg for stadsspesifikk aggregering av kvalitetsvurderte turisttilbod. Ved å kombinere dei to elementa blir det etablert eit kvantitativt grunnlag for avklaring av produkttilpassing, konkurranseevne og reklameargumentasjon. Etter ein teoretisk gjennomgang blir metoden nytta i analyse av to reisemål i Sør-Norge.en
dc.format.extent1892737 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.relation.ispartofseriesHSF notaten
dc.relation.ispartofseries4/2004en
dc.subjectAvdeling for økonomi og språken
dc.subjectturistanalyseen
dc.subjectkonkurrentanalyseen
dc.subjectreiseliv
dc.subjectturisme
dc.titleMetode for kunnskapsbasert systematisk og segmentspesifikk turistanalyseen
dc.typeBooken
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Economics: 210en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel