Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSekkingstad, Dorthea
dc.date.accessioned2024-01-26T12:52:56Z
dc.date.available2024-01-26T12:52:56Z
dc.date.created2023-06-27T13:55:42Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.isbn978-82-15-06937-1
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3114103
dc.description.abstractFøremålet med studien er å få fram kunnskap om lærarars bruk av videotilbakemeldingar i vidaregåande skule og kva fordelar og eventuelle utfordringar dei erfarer. Empiri er henta inn gjennom individuelle intervju med åtte lærarar. Resultata viser at videotilbakemeldingar blir nytta for å fremja læring gjennom undervegsvurdering i faga, og elevane nyttar tilbakemeldingane aktivt. Video er eit fleksibelt format som skapar handlingsrom for individuelt tilpassa tilbakemeldingar og bidreg til relasjonsbygging mellom elevar og lærar, men krev praktisk tilrettelegging av arbeidsgjevar.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.relation.ispartofNyskaping : Fjordantologien 2023
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.title«Å skapa nye føresetnader for vurdering» – lærarar sine erfaringar med bruk av videotilbakemeldingar i vidaregåande skuleen_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.identifier.doi10.18261/9788215069371-23-08
dc.identifier.cristin2158703
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal