Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBorgund, Solveig Marie
dc.date.accessioned2023-11-24T08:48:07Z
dc.date.available2023-11-24T08:48:07Z
dc.date.created2023-11-20T13:01:48Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationUNIPED. 2023, 46 (1), 43-54.en_US
dc.identifier.issn1500-4538
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3104476
dc.description.abstractI 2012 blei norsk barnehagelærarutdanning reformert. Fokuset i policyprosessen var å skape ei modernisert utdanning av høg fagleg kvalitet. Ein viktig del av norsk høgare utdanning omfattar studentane sine tilbakemeldingar. Dei seinare åra har Studiebarometeret blitt sentral for evaluering og vurdering av høgare utdanning. I denne artikkelen er føremålet å sjå på korleis barnehagelærarstudentar oppfattar og fortolkar kvalitet i si eiga utdanning. Datamaterialet består av kvalitative intervju med 14 studentar frå 5 ulike campus. Utvalet er strategisk i form av at det kan representere mangfaldet av institusjonar som tilbyr barnehagelærarutdanning i Noreg. Materialet har blitt analysert og kategorisert inn i fem ulike former for kvalitet: kvalitet som det eksepsjonelle, kvalitet som perfeksjon, kvalitet som tilpassing til føremål, kvalitet som valuta for pengane og til sist kvalitet som transformasjon. Funna syner at studentane sin definisjon av kvalitet først og fremst høver inn i kategoriane kvalitet som perfeksjon, kvalitet som tilpassing til føremål og kvalitet som transformasjon. Sentrale faktorar for kvalitet er ifølgje studentane knytt opp til struktur, motivasjon og relevans.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherScandinavian University Pressen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleStudentar sitt syn på kvalitet i barnehagelærarutdanningaen_US
dc.title.alternativeStudentar sitt syn på kvalitet i barnehagelærarutdanningaen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderCopyright © 2023 Author(s)en_US
dc.source.pagenumber43-54en_US
dc.source.volume46en_US
dc.source.journalUNIPEDen_US
dc.source.issue1en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.18261/uniped.46.1.5
dc.identifier.cristin2198843
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal