dc.contributor.author | Sætre, Per Jarle | |
dc.date.accessioned | 2023-10-11T05:49:25Z | |
dc.date.available | 2023-10-11T05:49:25Z | |
dc.date.created | 2023-10-10T13:49:56Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-8461-029-0 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3095645 | |
dc.description.abstract | Rapporten er ein gjennomgang av gjennomføringa av klima- og miljø 2 som blei gjennomførd skuleåret 2022-2023. Den viser at elevar er motiverte for å lære meir om klimaendringane. Faget blir av elevar og lærar vurdere som eit kjekt og interessant fag. Vurderingar i forhold til klimaspørsmålet er mangfaldig og kan tyde på at eleven har utvikla sjølvstendig kunnskap om temaet gjennom å arbeide med faget. | |
dc.description.abstract | Klima- og miljøfaget slik det er gjennomførd på Firda v.g.s. skuleåret 2022/2023 | |
dc.language.iso | nno | |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | |
dc.relation.ispartof | HVL-notat | |
dc.relation.ispartofseries | HVL-notat;2023/4 | |
dc.title | Klima- og miljøfaget slik det er gjennomførd på Firda v.g.s. skuleåret 2022/2023 | |
dc.title.alternative | Klima- og miljøfaget slik det er gjennomførd på Firda v.g.s. skuleåret 2022/2023 | |
dc.type | Working paper | |
dc.description.version | publishedVersion | |
dc.source.pagenumber | 56 | |
dc.source.volume | 2023 | |
dc.source.issue | 4 | |
dc.identifier.cristin | 2183387 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |