Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNordeide, Britt Iren
dc.date.accessioned2023-04-04T12:24:05Z
dc.date.available2023-04-04T12:24:05Z
dc.date.created2022-10-17T15:02:08Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationSkriftkultur. 2022, 4, 101-128.en_US
dc.identifier.issn2535-7395
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3062124
dc.description.abstractForsking på kva tekstar ein les i skulen i Noreg har helst handla om lesing av skjønnlitteratur og sakprosa, og mindre om kva målform tekstane som vert lesne i klasseromma, har. Fleirtalet av norske born møter nynorsk for første gong i skulen, og skulen har såleis eit viktig formidlingsoppdrag. Dette skjer i klasserommet, og undervisinga som vert gitt, er avhengig av læraren sin kunnskap og haldningar, kva læremiddel som er tilgjengelege, og korleis desse læremidla vert nytta. I artikkelen kjem det fram at lærarane som var med i denne studien, stort sett er positive til å lese tekstar på nynorsk. Tekstane som desse lærarane brukar, er i stor grad skjønnlitterære tekstar, henta frå læreverk i norskfaget og knytte opp til estetiske arbeidsmåtar der elevane sine opplevingar av tekst spelar ei sentral rolle. Lærarane brukar læreverka i stor grad, men er kritiske til det dei meiner er eit snevert tekstutval, spesielt når det gjeld sakprosatekstar på nynorsk.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherCappelen Damm Akademisken_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleTekstar på nynorsk i klasserom der bokmål er hovudmål – ei undersøking av lærarar sin bruk av og haldning til tekstar på nynorsken_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2022 Fredrik Hope, Anna K. Aaland Hellevang, Stig Jarle Helset, Liv Astrid Skåre Langnes, Britt Iren Nordeide, Ida Marie Jegteberg, Ingvil Brügger Budal, Kirsti Lunde, Jorunn Simonsen Thingnes; Endre Brunstaden_US
dc.source.pagenumber101-128en_US
dc.source.volume4en_US
dc.source.journalSkriftkulturen_US
dc.identifier.doi10.23865/noasp.175
dc.identifier.cristin2062113
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal