Show simple item record

dc.contributor.authorNordeide, Britt Iren
dc.date.accessioned2023-04-04T12:24:05Z
dc.date.available2023-04-04T12:24:05Z
dc.date.created2022-10-17T15:02:08Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationSkriftkultur. 2022, 4, 101-128.en_US
dc.identifier.issn2535-7395
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3062124
dc.description.abstractForsking på kva tekstar ein les i skulen i Noreg har helst handla om lesing av skjønnlitteratur og sakprosa, og mindre om kva målform tekstane som vert lesne i klasseromma, har. Fleirtalet av norske born møter nynorsk for første gong i skulen, og skulen har såleis eit viktig formidlingsoppdrag. Dette skjer i klasserommet, og undervisinga som vert gitt, er avhengig av læraren sin kunnskap og haldningar, kva læremiddel som er tilgjengelege, og korleis desse læremidla vert nytta. I artikkelen kjem det fram at lærarane som var med i denne studien, stort sett er positive til å lese tekstar på nynorsk. Tekstane som desse lærarane brukar, er i stor grad skjønnlitterære tekstar, henta frå læreverk i norskfaget og knytte opp til estetiske arbeidsmåtar der elevane sine opplevingar av tekst spelar ei sentral rolle. Lærarane brukar læreverka i stor grad, men er kritiske til det dei meiner er eit snevert tekstutval, spesielt når det gjeld sakprosatekstar på nynorsk.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherCappelen Damm Akademisken_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleTekstar på nynorsk i klasserom der bokmål er hovudmål – ei undersøking av lærarar sin bruk av og haldning til tekstar på nynorsken_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2022 Fredrik Hope, Anna K. Aaland Hellevang, Stig Jarle Helset, Liv Astrid Skåre Langnes, Britt Iren Nordeide, Ida Marie Jegteberg, Ingvil Brügger Budal, Kirsti Lunde, Jorunn Simonsen Thingnes; Endre Brunstaden_US
dc.source.pagenumber101-128en_US
dc.source.volume4en_US
dc.source.journalSkriftkulturen_US
dc.identifier.doi10.23865/noasp.175
dc.identifier.cristin2062113
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal