Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLunde, Kirsti
dc.contributor.authorThingnes, Jorunn Simonsen
dc.date.accessioned2023-03-27T05:41:02Z
dc.date.available2023-03-27T05:41:02Z
dc.date.created2022-11-22T09:42:54Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationSkriftkultur. 2022, 4 157-188.en_US
dc.identifier.issn2535-7395
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3060450
dc.description.abstractSpråkhistorieundervising er sentral for å gjere studentar medvitne om toskriftspråkssituasjonen i Noreg, det historiske opphavet til han, og kva som kjenneteiknar han i dag. Denne artikkelen syner korleis ein kan nytte podkast som undervisingsform for å formidle nynorsk gjennom norsk språkhistorie på ein måte som let elevar og studentar bli aktørar i den historiske og samtidige språksituasjonen. Datamaterialet er sju podkastepisodar produserte av grunnskulelærarstudentar ved Høgskulen på Vestlandet. Me spør korleis studentane trekkjer på eigne røynsler som språkbrukarar i formidling av norsk språkhistorie. Analysen syner at studentane tek ei aktørrolle og får eit styrkt medvit om samanhengen mellom historiske hendingar og den norske språkstoda i dag. Me argumenterer for at dette medvitet er viktig i formidlinga av nynorsk fordi det gjev studentane forståing for den norske språksosiologiske stoda. Med utgangspunkt i empirien og didaktisk forsking føreslår me avsluttingsvis korleis læraren kan knyte band til språksosiologiske tema i ein heilklassesamtale. Nøkkelord: språkhistorie, historiemedvit, didaktikk, minoriserte språk, klasseromssamtale Keywords: history of language, historical awareness, didactics, minoritised languages, classroom conversationen_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherCappelen Damm Akademisken_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titlePodkast som undervisingsform: språkhistorisk aktørskap i møte med nynorsken_US
dc.title.alternativePodkast som undervisingsform: språkhistorisk aktørskap i møte med nynorsken_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderCopyright (c) 2022 Kirsti Lunde, Jorunn Simonsen Thingnesen_US
dc.source.pagenumber157-188en_US
dc.source.volume4en_US
dc.source.journalSkriftkulturen_US
dc.identifier.doi10.23865/noasp.175
dc.identifier.cristin2077850
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal