dc.contributor.author | Lauvsnes, Anne Brit | |
dc.date.accessioned | 2023-03-23T13:23:16Z | |
dc.date.available | 2023-03-23T13:23:16Z | |
dc.date.created | 2023-01-30T14:32:03Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Prismet. 2022, 73 (4), 257-277. | en_US |
dc.identifier.issn | 0032-8847 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3060165 | |
dc.description.abstract | I KRLE-læreplanen RLE01-03 (Kunnskapsløftet 2020) har «utforsking av eksistensielle spørsmål og svar» fått ei sentral rolle som eit kjerneelement i faget. I denne artikkelen diskuterer eg på teoretisk grunnlag korleis undervisning som aktualiserer døden, også som eksistensielt tema, kan styrke danningsdimensjonen i religions- og livssynsfaget. Dette vert gjort med utgangspunkt i Wolfgang Klafki sin danningsteori og didaktiske teori og Kirsten M. Andersen og Lakshmi Sigurdsson sin modell for danning til religiøs (og livssynsrelatert) myndigheit. Eg utforskar korleis temaet ligg implisitt i delar av KRLE-faget sitt emneinnhald, og viser dette gjennom eit døme på eit mogleg undervisningsopplegg. Med dette synleggjer eg også den nære samanhengen mellom det KRLE-faglege kjerneelementet «utforsking av eksistensielle spørsmål og svar» og det overordna tverrfaglege temaet «livsmeistring». | en_US |
dc.description.abstract | Om danning og livsmeistring: Døden som eksistensielt tema i religions- og livssynsfaget | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Kirkelig Pedagogisk Senter (IKO) | en_US |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no | * |
dc.title | Om danning og livsmeistring: Døden som eksistensielt tema i religions- og livssynsfaget | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | © Anne Brit Lauvsnes | en_US |
dc.source.pagenumber | 257-277 | en_US |
dc.source.volume | 73 | en_US |
dc.source.journal | Prismet | en_US |
dc.source.issue | 4 | en_US |
dc.identifier.doi | 10.5617/pri.10090 | |
dc.identifier.cristin | 2118576 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |