dc.contributor.author | Nornes-Nymark, Merete | |
dc.contributor.author | Uglum, Marit Irene | |
dc.date.accessioned | 2022-09-30T07:10:43Z | |
dc.date.available | 2022-09-30T07:10:43Z | |
dc.date.created | 2022-06-30T21:50:53Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Nornes-Nymark, M. & Uglum, M. I. (2022). Kompetanseløftet Hardanger/Voss. Spesialpedagogikk og inkluderande praksis i barnehage og skule. "laget rundt barnet". Rapport 2: Kartlegging av kompetanse og kompetansebehov. Analyse fase to. Høgskulen på Vestlandet. | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3022683 | |
dc.description.abstract | Rapport 2: Kartlegging av kompetanse og kompetansebehov. Analyse fase to. Byggjer på rapport 1. Samla tendensar med eit breiare filtreringsgrunnlag for resultat og analyse og med ei framovermelding på kompetansetiltak for regionen. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.title | Kompetanseløftet Hardanger/Voss. Spesialpedagogikk og inkluderande praksis i barnehage og skule. "laget rundt barnet". Rapport 2: Kartlegging av kompetanse og kompetansebehov. Analyse fase to. | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 17 | en_US |
dc.identifier.cristin | 2036486 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |