Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorØvstetun, Kine
dc.date.accessioned2015-06-23T11:44:31Z
dc.date.available2015-06-23T11:44:31Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/285474
dc.descriptionVernepleie, Bachelorstudium BSV5-300 Mai 2015nb_NO
dc.description.abstractGjennom arbeidet i praksisfeltet har eg sett at mangelfull tilknyting seinare kan vise seg i form av utfordrande åtferd, psykiske og sosiale vanskar og utfordringar i skulen. Eg har òg sett at ungdomar kan ha utfordringar med å danne nye relasjonar, ein konsekvens som eg vil sjå nærare på i denne oppgåva. Organisatoriske faktorar på institusjonen kan også påverke den gode relasjonen med ungdomane. Her tenkjer eg på kontinuitet og stabilitet i forhold til turnusordningar. Føremålet med oppgåva er at eg med utgangspunkt i praksis og ved hjelp av litteraturen og kunnskapen som fins, kan tilrettelegge for relasjonsarbeid. Ved hjelp av miljøarbeid og relasjonsbygging vil eg forsøke å vise korleis ein kan legge til rette for ein god 4 kvardag, der ungdomar som har opplevd mangelfull tilknyting i oppveksten kan få moglegheit til å byggje nye og trygge relasjonar til omsorgspersonar, eller trygge vaksne. På bakgrunn av dette vil eg kaste lys over denne problemstillinga: «Korleis kan barnevernsinstitusjonen tilrettelegge for bygging av nye og trygge relasjonar for ungdom som har opplevd mangelfull tilknyting i oppveksten?»nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectbarnevernsinstitusjonernb_NO
dc.subjectrelasjonernb_NO
dc.subjecttilknytningnb_NO
dc.subjecttrygge relasjonernb_NO
dc.subjectmangelfull tilknytningnb_NO
dc.titleTilknyting, tilrettelegging og relasjonsbygging ved barnevernsinstitusjonarnb_NO
dc.title.alternativeAttachment and how to adapt and build relations in child welfare institutionsnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber28nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel