Tilknyting, tilrettelegging og relasjonsbygging ved barnevernsinstitusjonar
Bachelor thesis
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/285474Utgivelsesdato
2015Metadata
Vis full innførselSamlinger
Sammendrag
Gjennom arbeidet i praksisfeltet har eg sett at mangelfull tilknyting seinare kan vise seg i form av utfordrande åtferd, psykiske og sosiale vanskar og utfordringar i skulen. Eg har òg sett at ungdomar kan ha utfordringar med å danne nye relasjonar, ein konsekvens som eg vil sjå nærare på i denne oppgåva. Organisatoriske faktorar på institusjonen kan også påverke den gode relasjonen med ungdomane. Her tenkjer eg på kontinuitet og stabilitet i forhold til turnusordningar. Føremålet med oppgåva er at eg med utgangspunkt i praksis og ved hjelp av litteraturen og kunnskapen som fins, kan tilrettelegge for relasjonsarbeid. Ved hjelp av miljøarbeid og relasjonsbygging vil eg forsøke å vise korleis ein kan legge til rette for ein god
4
kvardag, der ungdomar som har opplevd mangelfull tilknyting i oppveksten kan få moglegheit til å byggje nye og trygge relasjonar til omsorgspersonar, eller trygge vaksne.
På bakgrunn av dette vil eg kaste lys over denne problemstillinga:
«Korleis kan barnevernsinstitusjonen tilrettelegge for bygging av nye og trygge relasjonar for ungdom som har opplevd mangelfull tilknyting i oppveksten?»
Beskrivelse
Vernepleie, Bachelorstudium
BSV5-300
Mai 2015