Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMarkussen, Morten
dc.contributor.authorBergman, Christian
dc.date.accessioned2015-06-12T11:24:37Z
dc.date.available2015-06-12T11:24:37Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/284984
dc.descriptionBO6-2000 Mai 2015nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.titleEn undersøkelse av faktorer bak kundetilfredshet i den Norske Bankbransjen: En kvalitativ undersøkelse med utgangspunkt i faktorene inkludert i SERVQUALmodellen og Prisnb_NO
dc.title.alternativeAn investigation of factors behind customer satisfaction in the Norwegian naking industry: A qualitative study based on factors included in the SERVQUAL model and pricenb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber58nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel