Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBjørke, Gerd
dc.contributor.authorBulie, Erik
dc.contributor.authorGjøsæter, Åge
dc.contributor.authorDahl, Hellen
dc.contributor.authorDrange, Brit Bårdsen
dc.contributor.authorGrutle, Bjart
dc.contributor.authorLangesæter, Marit
dc.contributor.authorLindaas, Ingrid
dc.contributor.authorLunde, Sølvi Anne Eide
dc.contributor.authorVae, Karen Johanne
dc.contributor.authorValen, Kristin
dc.date.accessioned2015-04-09T11:09:02Z
dc.date.available2015-04-09T11:09:02Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/281104
dc.description.abstractDenne essaysamlinga spring ut frå dei arbeida som deltakarar ved kurs i metodetilnærmingar for førstelektorkandidatar ved Høgskolen Stord/Haugesund vårsemesteret 2014. Samlinga gir eit innblikk i ulike metodiske utfordringar i arbeid med forskings- og utviklingsarbeid. Dei fleste eksempla handlar om pedagogisk utviklingsarbeid. Førstelektorstillinga har undervisning som si primæroppgåve. Utvikling, endring og fornying er knytt til det pedagogiske arbeidet eller til formidling av yrkeskompetanse. Alle bidragsytarane er tilsette ved Høgskolen Stord/Haugesund, og kjem frå alle dei tre avdelingane høgskolen har. Innhaldsmessig viser samlinga stor breidde: Frå lærarutdanning finn vi eit essay om skoleutvikling i praksis, ei læringstilnærming der lærarstudentar blir (ut)forskande i høve til sin eigen praksis og eit essay om kunnskap om skoleleiing. Frå organisasjons- og administrativ utdanning finn vi ein case-studie om metodisk tilnærming innan studiar i organisasjon og leiing. Innan helsefag har vi fleire perspektiv inne, både ei meir overordna drøfting av tilhøvet mellom forsking og utvikling, samanstilling mellom praksisutvikling, didaktisk design forsking og aksjonsforsking, vidare essay som handlar om eksempel på praksisutvikling og kvalitetsutvikling både i yrkesfeltet og i praktiske studiar, utvikling av nye fagområder i sjukepleierutdanninga og innføring av simulering som læringsaktivitet.nb_NO
dc.relation.ispartofseriesHSH-rapport;2015/4
dc.titleForskning og utviklingsarbeid innan høgskolen – framgangsmåtar: Ei essaysamling om metodetilnærmingar innan førstelektorkvalifiseringnb_NO
dc.typeOthersnb_NO
dc.source.pagenumber68nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel