Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFelde, Kristin Daling
dc.date.accessioned2021-10-12T12:16:15Z
dc.date.available2021-10-12T12:16:15Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2789325
dc.descriptionMaster i samhandling innan helse- og sosialtenester, Høgskulen på Vestlandeten_US
dc.description.abstractBakgrunn: I opptrappingsplanen for barn og unge si psykiske helse blir det peika på viktigheita av helsefremmande og forebyggande arbeid slik at den oppveksande generasjon får styrka evna si til å meistre motgang og utfordringar i livet. Formål: Målet med denne studien er å utforske erfaringar i frå barne- og ungdomsår. Eg tek utgangspunkt i empiri innhenta ved intervju av unge kvinner som er eller nyleg har vore i psykomotorisk behandling. Problemstilling: Korleis kan innsikt i unge kvinner sine erfaringar i frå barn- og ungdomsår gi forståing for deira noverande helseplager? Metode: Studien har eit kvalitativt design, inspirert av fenomenologi. Det er gjennomført fire individuelle semistrukturerte livsverdsintervju. Systematisk tekstkondensering blei nytta som analysemetode Resultat: Resultat frå studien er drøfta i lys av relasjonsteori og teori om identitetsutvikling, og presentert under fire tema: Kropp og beredskap, Anerkjenning, Identitet og Samhandling. Konlusjon: Studien viser at innsikt i barne- og ungdomserfaringar kan løfte fram individet slik at både pasient og fagutøvar får ei forståing for situasjonen, sett i lys av erfaring, individ, miljø og samfunn. Anerkjenning peikar seg ut som eit bærande omgrep for studien.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectpsykomotorisken_US
dc.subjectfysioterapien_US
dc.subjectfenomenologien_US
dc.subjectidentiteten_US
dc.subjectanerkjenningen_US
dc.subjectsamhandlingen_US
dc.subjectbarne- og ungdomsåren_US
dc.titleInnsikt i belastande og anerkjennande relasjonelle erfaringar frå barne- og ungdomsår gir verdifull kunnskap om unge kvinner sine helseplager i Norsk Psykomotorisk Fysioterapen_US
dc.title.alternativeInsight into stressful and appreciative relational experiences from childhood and adolescence provides valuable knowledge about young women`s health problems in Norwegian Psychomotor Physiotherapyen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.description.localcodeMS1-306en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal