dc.contributor.author | Felde, Kristin Daling | |
dc.date.accessioned | 2021-10-12T12:16:15Z | |
dc.date.available | 2021-10-12T12:16:15Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2789325 | |
dc.description | Master i samhandling innan helse- og sosialtenester, Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.description.abstract | Bakgrunn: I opptrappingsplanen for barn og unge si psykiske helse blir det peika på viktigheita av helsefremmande og forebyggande arbeid slik at den oppveksande generasjon får styrka evna si til å meistre motgang og utfordringar i livet. Formål: Målet med denne studien er å utforske erfaringar i frå barne- og ungdomsår. Eg tek utgangspunkt i empiri innhenta ved intervju av unge kvinner som er eller nyleg har vore i psykomotorisk behandling. Problemstilling: Korleis kan innsikt i unge kvinner sine erfaringar i frå barn- og ungdomsår gi forståing for deira noverande helseplager? Metode: Studien har eit kvalitativt design, inspirert av fenomenologi. Det er gjennomført fire individuelle semistrukturerte livsverdsintervju. Systematisk tekstkondensering blei nytta som analysemetode Resultat: Resultat frå studien er drøfta i lys av relasjonsteori og teori om identitetsutvikling, og presentert under fire tema: Kropp og beredskap, Anerkjenning, Identitet og Samhandling. Konlusjon: Studien viser at innsikt i barne- og ungdomserfaringar kan løfte fram individet slik at både pasient og fagutøvar får ei forståing for situasjonen, sett i lys av erfaring, individ, miljø og samfunn. Anerkjenning peikar seg ut som eit bærande omgrep for studien. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | psykomotorisk | en_US |
dc.subject | fysioterapi | en_US |
dc.subject | fenomenologi | en_US |
dc.subject | identitet | en_US |
dc.subject | anerkjenning | en_US |
dc.subject | samhandling | en_US |
dc.subject | barne- og ungdomsår | en_US |
dc.title | Innsikt i belastande og anerkjennande relasjonelle erfaringar frå barne- og ungdomsår gir verdifull kunnskap om unge kvinner sine helseplager i Norsk Psykomotorisk Fysioterap | en_US |
dc.title.alternative | Insight into stressful and appreciative relational experiences from childhood and adolescence provides valuable knowledge about young women`s health problems in Norwegian Psychomotor Physiotherapy | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.description.localcode | MS1-306 | en_US |