Show simple item record

dc.contributor.authorHjellestad, Borghild Soltvedt
dc.date.accessioned2021-08-05T11:18:49Z
dc.date.available2021-08-05T11:18:49Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2766484
dc.descriptionDel av prosjektet "Traumesensitiv tilnærming i skole"en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandet, Fakultet for helse- og sosialvitenskapen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleEffekt av traumesensitiv tilnærming i skolen hos risikoutsatte barnen_US
dc.title.alternativeEffect of trauma-sensitive practice in school for at-risk childrenen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.source.pagenumber72en_US
dc.subject.keywordTraumesensitiv tilnærmingen_US
dc.subject.keywordtraumebevisst tilnærmingen_US
dc.subject.keywordtraumeinformert tilnærmingen_US
dc.subject.keywordrisikoutsatte barnen_US
dc.description.localcodeBSV5-300en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal