dc.contributor.author | Borlaug, Rita Haveland | |
dc.date.accessioned | 2020-09-03T09:24:53Z | |
dc.date.available | 2020-09-03T09:24:53Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2676173 | |
dc.description | Bacheloroppgave i sosialt arbeid, Høgskulen på Vestlandet, campus Bergen | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Korleis kan ein som sosionom tilsett i vidaregåande skule bidra til å førebyggje utvikling av rusmiddelutfordringar hos ungdom? | en_US |
dc.title.alternative | How can one as a social worker employed in the Norwegian upper secondary school contribute to the prevention of substance use disorders in adolescents? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.localcode | BSO321 | en_US |