dc.contributor.author | Sekkingstad, Dorthea | |
dc.contributor.author | Fossøy, Ingrid Karin | |
dc.coverage.spatial | Norway | en_US |
dc.date.accessioned | 2020-08-20T08:29:16Z | |
dc.date.available | 2020-08-20T08:29:16Z | |
dc.date.created | 2020-08-18T10:28:43Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Sekkingstad, D. & Fossøy, I. (2020). «Poenget er at du gjer klasserommet til ein stad der det skjer meir dynamisk aktivitet»: Lærarar sine erfaringar med omvendt undervisning som undervisningsdesign. I L. J. Halvorsen, R. Stokken, W. M. Rogne, & I. J. Erdal (Red.), Digital samhandling: Fjordantologien 2020. Universitetsforlaget. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-82-15-03739-4 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2673134 | |
dc.description.abstract | Føremålet med denne studien er å få fram ny kunnskap om korleis lærarar erfarer og tek i bruk omvendt undervisning som undervisningsdesign. Empiri er henta inn gjennom fokusgruppeintervju med til saman 12 lærarar frå ungdomsskule og vidaregåande opplæring. Vi finn ei deling i lærargruppa. Lærarane i gruppe A nyttar omvendt undervisning for å leggja til rette for elevsentrert undervisning, medan undervisninga til lærarane i gruppe B er meir kjenneteikna av å vera lærarsentrert og tradisjonell. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Universitetsforlaget | en_US |
dc.relation.ispartof | Digital samhandling : Fjordantologien 2020 | |
dc.relation.uri | https://www.idunn.no/file/pdf/67223236/13_poenget_er_at_du_gjer_klasserommet_til_ein_stad_der_de.pdf | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Profesjonsfaglig digital kompetanse | en_US |
dc.subject | Professional digital competence | en_US |
dc.subject | IKT og læring | en_US |
dc.subject | ICT and learning | en_US |
dc.subject | Digitale verktøy | en_US |
dc.subject | Digital tools | en_US |
dc.subject | Pedagogisk praksis | en_US |
dc.subject | Educational practice | en_US |
dc.title | "Poenget er at du gjer klasserommet til ein stad der det skjer meir dynamisk aktivitet" - lærarar sine erfaringar med omvendt undervisning som undervisningsdesign | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.source.pagenumber | 247-264 | en_US |
dc.identifier.doi | 10.18261/9788215037394-2020-13 | |
dc.identifier.cristin | 1823772 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |