Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSekkingstad, Dorthea
dc.contributor.authorFossøy, Ingrid Karin
dc.coverage.spatialNorwayen_US
dc.date.accessioned2020-08-20T08:29:16Z
dc.date.available2020-08-20T08:29:16Z
dc.date.created2020-08-18T10:28:43Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationSekkingstad, D. & Fossøy, I. (2020). «Poenget er at du gjer klasserommet til ein stad der det skjer meir dynamisk aktivitet»: Lærarar sine erfaringar med omvendt undervisning som undervisningsdesign. I L. J. Halvorsen, R. Stokken, W. M. Rogne, & I. J. Erdal (Red.), Digital samhandling: Fjordantologien 2020. Universitetsforlaget.en_US
dc.identifier.isbn978-82-15-03739-4
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2673134
dc.description.abstractFøremålet med denne studien er å få fram ny kunnskap om korleis lærarar erfarer og tek i bruk omvendt undervisning som undervisningsdesign. Empiri er henta inn gjennom fokusgruppeintervju med til saman 12 lærarar frå ungdomsskule og vidaregåande opplæring. Vi finn ei deling i lærargruppa. Lærarane i gruppe A nyttar omvendt undervisning for å leggja til rette for elevsentrert undervisning, medan undervisninga til lærarane i gruppe B er meir kjenneteikna av å vera lærarsentrert og tradisjonell.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherUniversitetsforlageten_US
dc.relation.ispartofDigital samhandling : Fjordantologien 2020
dc.relation.urihttps://www.idunn.no/file/pdf/67223236/13_poenget_er_at_du_gjer_klasserommet_til_ein_stad_der_de.pdf
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectProfesjonsfaglig digital kompetanseen_US
dc.subjectProfessional digital competenceen_US
dc.subjectIKT og læringen_US
dc.subjectICT and learningen_US
dc.subjectDigitale verktøyen_US
dc.subjectDigital toolsen_US
dc.subjectPedagogisk praksisen_US
dc.subjectEducational practiceen_US
dc.title"Poenget er at du gjer klasserommet til ein stad der det skjer meir dynamisk aktivitet" - lærarar sine erfaringar med omvendt undervisning som undervisningsdesignen_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.source.pagenumber247-264en_US
dc.identifier.doi10.18261/9788215037394-2020-13
dc.identifier.cristin1823772
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal