Hvordan kan en vernepleier bidra i den inkluderte skolen
dc.contributor.author | Grimstad, Inger Helene | |
dc.date.accessioned | 2020-07-17T06:03:45Z | |
dc.date.available | 2020-07-17T06:03:45Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2669388 | |
dc.description | Bacheloroppgave i vernepleie, Høgskulen på Vestlandet, campus Bergen | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Hvordan kan en vernepleier bidra i den inkluderte skolen | en_US |
dc.title.alternative | How can a social educatour contribute in an integrated school | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.localcode | BVP331 | en_US |