dc.contributor.author | Kulild, Marit | |
dc.date.accessioned | 2020-07-08T11:37:13Z | |
dc.date.available | 2020-07-08T11:37:13Z | |
dc.date.created | 2020-01-14T14:27:53Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Kulild, M. (2020). «Korleis tenkte du no?» Frå øving til gjennomføring i grunnskulelærarutdanninga. Uniped, 43(02), 146-158. | en_US |
dc.identifier.issn | 1893-8981 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2661417 | |
dc.description.abstract | I denne artikkelen presenterer eg ein studie der føremålet har vore å utvikla eit undervisningsdesign som kan støtta studentane i deira profesjonelle utvikling. Eit vesentleg element i designet er å tilby studentane kunnskap om og bruk av eit kartleggingsverktøy til registrering av elevane sine reknestrategiar. Designet er utarbeida i samhandling med to kull andreårsstudentar i grunnskulelærarutdanninga, 1.–7. trinn. I arbeidet nytta eg kvalitativ metode; observasjon, fokusgruppeintervju og skriftlege refleksjonar frå studentane. Eit hovudfunn i denne studien tyder på at eit design som vektlegg iterative øvingar som inneheld veksling mellom arbeid på campus og i praksis, kan vera med på å støtta studentane i deira profesjonsutvikling. Eit anna funn er at studentane understreka at øvinga med og bruk av kartleggingsverktøyet genererte data om elevane sine tenkjemåtar som kunne brukast til ei målretta didaktisk planlegging i praksisklassen. Studentane hevda at gjennomføringa gav kunnskap, erfaring og motivasjon til seinare FoU-arbeid. I framtidige studiar kan det vera aktuelt å undersøkja om strukturen og organiseringa av designet kan overførast til andre fagovergripande tema i lærarutdanninga. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | kartleggingsverktøy | en_US |
dc.subject | profesjonskompetanse | en_US |
dc.subject | kjernepraksis | en_US |
dc.subject | øving | en_US |
dc.subject | grunnskolelærarutdanning | en_US |
dc.subject | praksisfeltet | en_US |
dc.title | «Korleis tenkte du no?» Frå øving til gjennomføring i grunnskulelærarutdanninga | en_US |
dc.title.alternative | “What are you thinking now?” From practice to implementation in elementary teacher education | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | © 2020 Author(s). | en_US |
dc.source.pagenumber | 146-158 | en_US |
dc.source.volume | 43 | en_US |
dc.source.journal | UNIPED | en_US |
dc.source.issue | 2 | en_US |
dc.identifier.cristin | 1772548 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |