Kan tre lys tenna heile lærarstaben - Yrkesfaglærarløftet som skuleutvikling
dc.contributor.author | Sekkingstad, Dorthea | |
dc.contributor.author | Syse, Ingrid | |
dc.date.accessioned | 2020-06-05T07:48:15Z | |
dc.date.available | 2020-06-05T07:48:15Z | |
dc.date.created | 2020-06-04T12:48:03Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Yrke. 2020, 64 (2), 60-62. | |
dc.identifier.issn | 1504-1905 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2656894 | |
dc.description.abstract | Endeleg er det yrkesfaglærarane sin tur. Yrkesfaglærarløftet (YFL) skal bidra til å heva kompetansen til yrkesfaglærarane. Ikkje berre for dei som deltek på vidareutdanningstilboda, men også for dei andre lærarane på skulen. Korleis er dette mogleg å få til? | |
dc.language.iso | nno | |
dc.title | Kan tre lys tenna heile lærarstaben - Yrkesfaglærarløftet som skuleutvikling | |
dc.type | Journal article | |
dc.description.version | publishedVersion | |
dc.source.pagenumber | 60-62 | |
dc.source.volume | 64 | |
dc.source.journal | Yrke | |
dc.source.issue | 2 | |
dc.identifier.cristin | 1813833 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 0 |