Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorUeland, Sigurd Stenhaug
dc.coverage.spatialFørde, Vestlanden_US
dc.date.accessioned2020-06-04T13:43:17Z
dc.date.available2020-06-04T13:43:17Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationHVLen_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2656620
dc.description.abstractFørde barneskule slit i dag med eit vedlikehaldsetterslep. Vidare er kapasiteten ved skulen pressa, og kan om nokon år bli sprengd om elevtalet aukar. Målet er å vurdere ulike fornyingsformer. Som verktøy i denne vurderinga, har eg nytta tilstands- og funksjonsanalyse, gjennomført i henhald til NS 3424. Tilstandsregistreringa viser at skulen er i relativt god teknisk stand, men at den er prega av bruk og manglande vedlikehald. Funksjonsanalysen viser at skulen sin funksjonalitet er akseptabel for dagens bruk, men at tilpassingsevna er ikkje så god. Eg drøftar fire fornyingsformer; riving og nybygging, nybygg på ny tomt, verdibevarande vedlikehald og ombygging/påbygg. I drøftinga argumenterer eg for at ein kombinasjon av verdibevarande vedlikehald og ombygging/påbygg er den mest gunstige løysinga.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.subjectSkule,en_US
dc.subjectfornying,en_US
dc.subjectfornyingsformer,en_US
dc.subjectlov,en_US
dc.subjectforskrift,en_US
dc.subjecttilstandsanalyse,en_US
dc.subjectfunksjonsanalyse,en_US
dc.subjectbygg,en_US
dc.subjectmiljø,en_US
dc.subjectberekraft,en_US
dc.subjectuniversell utforming,en_US
dc.subjectverdibevarande vedlikehalden_US
dc.titleFornying av Førde barneskuleen_US
dc.title.alternativeRenewal of Førde Primary Schoolen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Teknologi: 500en_US
dc.source.pagenumber79en_US
dc.description.localcodeH02-300-1en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel