dc.contributor.author | Berget, Ingeborg Katrin Lid | |
dc.contributor.author | Bolstad, Oda Heidi | |
dc.date.accessioned | 2020-03-17T07:33:52Z | |
dc.date.available | 2020-03-17T07:33:52Z | |
dc.date.created | 2019-10-16T16:59:43Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Berget, I. K. L., & Bolstad, O. H. (2019). Perspektiv på matematisk modellering i Kunnskapsløftet og Fagfornyinga. Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis, 83-97. | en_US |
dc.identifier.issn | 2535-7697 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2647074 | |
dc.description.abstract | Det er for tida fokus på at matematisk kompetanse er viktig for å fungere i det moderne samfunnslivet. Arbeid med matematisk modellering er ein måte å kople matematikk til dagleglivet på. I denne artikkelen tek me føre oss grunnar til å arbeide med modelleringsaktivitetar og knyter dette til ulike perspektiv på matematisk modellering. Med dette som bakgrunn har me gjort ein innhaldsstudie av matematikk fellesfag i Læreplanverket for Kunnskapsløftet og høyringsutkastet for fagfornyinga av læreplanar i Kunnskapsløftet. Denne studien viser at ordet modellering er brukt fleire gonger i høyringsutkastet for fagfornyinga enn i Læreplanverket for Kunnskapsløftet, og at bruken er knytt til ulike modelleringsperspektiv. Dette kan tyde på eit auka fokus på matematisk modellering i den nye læreplanen. Likevel er ikkje læreplanen tydeleg på korleis ein skal forstå og arbeide med matematisk modellering. Dette kan skape utfordringar for lærarar som skal undervise modellering i skulen. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Cappelen Damm Akademisk | en_US |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no | * |
dc.subject | matematikkundervisning | en_US |
dc.subject | matematisk modellering | en_US |
dc.subject | læreplan | en_US |
dc.subject | fagfornyinga | en_US |
dc.title | Perspektiv på matematisk modellering i Kunnskapsløftet og Fagfornyinga | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | ©2019 Ingeborg Katrin Lid Berget og Oda Heidi Bolstad. | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.source.pagenumber | 83-97 | en_US |
dc.source.volume | 13 | en_US |
dc.source.journal | Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis | en_US |
dc.source.issue | 1 | en_US |
dc.identifier.doi | 10.23865/up.v13.1882 | |
dc.identifier.cristin | 1737748 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |