Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorPramling Samuelsson, Ingrid
dc.contributor.authorLi, Minyi
dc.contributor.authorHu, Aihua
dc.date.accessioned2020-02-07T14:15:58Z
dc.date.available2020-02-07T14:15:58Z
dc.date.created2020-01-07T21:07:46Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationSamuelsson, I. P., Li, M., & Hu, A. (2020). Early childhood education for sustainability: A driver for quality. ECNU Review of Education, 2(4), 369-373.nb_NO
dc.identifier.issn2632-1742
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2640495
dc.language.isoengnb_NO
dc.publisherSagenb_NO
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.titleEarly Childhood Education for Sustainability: A Driver for Qualitynb_NO
dc.typeOthersnb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.rights.holder© The Author(s) 2019nb_NO
dc.source.pagenumber369-373nb_NO
dc.source.volume2nb_NO
dc.source.journalECNU Review of Educationnb_NO
dc.source.issue4nb_NO
dc.identifier.doi10.1177/2096531119893478
dc.identifier.cristin1768076
dc.relation.projectNorges forskningsråd: 275575nb_NO
cristin.unitcode203,10,2,0
cristin.unitnameInstitutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal