Show simple item record

dc.contributor.authorGjesdal, Synne Bjørheim
dc.date.accessioned2019-07-11T14:20:51Z
dc.date.available2019-07-11T14:20:51Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2605041
dc.descriptionBachelor i sosialt arbeid Fakultet for helse- og sosialvitenskap/Institutt for velferd og deltakingnb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHvilken betydning har forholdet mellom kjønn og aggresjon for hvordan mobbing kommer til uttrykk hos barn i grunnskolen?nb_NO
dc.title.alternativeWhat is the significance of the relationship between gender and aggression for how bullying is expressed by children in primary and lower secondary school?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.description.localcodeBSV5-300nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal