Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRolfsnes, Gunhild Aadland
dc.date.accessioned2019-04-12T12:45:17Z
dc.date.available2019-04-12T12:45:17Z
dc.date.created2019-01-21T12:08:44Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationRolfsnes, G. A. (2018). Den stumme læraren. Utdanning.nb_NO
dc.identifier.issn1502-9778
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2594527
dc.description.abstractVåren 2017 skreiv Framtida.no om song i skulen. Elevar syng mindre enn før, og at song i ny overordna del av læreplan ikkje vart nemnt med eitt ord. I høyringsrunden til ny overordna del meldte mellom anna Høgskolen på Vestlandet sitt fagmiljø inn dette som ein stor svakheit. Den overordna delen av læreplanen, den nye grunnlova for skulen, vart fastsett 1.september 2017. Song står ikkje der. Etter ”skolenes sangdag” den 4.mai, framhevar Utdanningsnytt problematikken fram igjen, og det vert hevda at song er svekka i skulen. Eg trur det er både sant og ikkje sant. Syngende Skole har gjort ein stor innsats for å auke bruk av song i skulekvardagen dei siste åra. Veldig mange skular er opptekne av å bruke song på dagleg basis med elevane. Men eg er enig med Solveig Salthammer Kolaas frå Nord Universitet i at song og estetiske fag bør inn som ein obligatorisk del av lærarutdanningane. For det er ikkje berre musikklærarar som må kunne synge med elevane.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherFagpressennb_NO
dc.titleDen stumme lærarennb_NO
dc.typeOthersnb_NO
dc.description.versionsubmittedVersionnb_NO
dc.source.journalUtdanningnb_NO
dc.identifier.cristin1662132
cristin.unitcode203,10,4,0
cristin.unitnameInstitutt for kunstfag
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextpreprint


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel