dc.contributor.author | Vangsnes, Vigdis | |
dc.contributor.author | Gram Økland, Nils Tore | |
dc.date.accessioned | 2018-11-27T08:58:11Z | |
dc.date.available | 2018-11-27T08:58:11Z | |
dc.date.created | 2018-06-11T12:39:12Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Acta Didactica Norge - tidsskrift for fagdidaktisk forsknings- og utviklingsarbeid i Norge. 2018, 12 (1), . | |
dc.identifier.issn | 1504-9922 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2574972 | |
dc.language.iso | nno | |
dc.title | Lærarens roller - veksling mellom ulike lærarposisjonar i didaktisk praksis | |
dc.title.alternative | Lærarens roller - veksling mellom ulike lærarposisjonar i didaktisk praksis | |
dc.type | Peer reviewed | |
dc.type | Journal article | |
dc.description.version | publishedVersion | |
dc.source.pagenumber | 22 | |
dc.source.volume | 12 | |
dc.source.journal | Acta Didactica Norge - tidsskrift for fagdidaktisk forsknings- og utviklingsarbeid i Norge | |
dc.source.issue | 1 | |
dc.identifier.doi | 10.5617/adno.5641 | |
dc.identifier.cristin | 1590437 | |
cristin.unitcode | 203,6,1,0 | |
cristin.unitname | Avdeling for lærarutdanning og kulturfag - Stord/Haugesund | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |