Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNilsen, Håkon
dc.date.accessioned2018-06-27T09:20:58Z
dc.date.available2018-06-27T09:20:58Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2503190
dc.descriptionBachelor i økonomi og administrasjon ASF/IØA/Økonomi og administrasjonnb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBrand Resonance Pyramid og forståelse av forbrukerens beslutningsprosess som verktøy for å øke forbrukerens bevissthet.nb_NO
dc.title.alternativeBrand Resonance Pyramid and understanding of the consumer´s decision-making process as a tool for raising consumer´s awareness.nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.description.localcodeBachelor i økonomi og administrasjon ASF/IØA/Økonomi og administrasjonnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal