Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMidtgård, Inger Helen
dc.date.accessioned2018-02-01T15:09:19Z
dc.date.available2018-02-01T15:09:19Z
dc.date.issued2011-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2481865
dc.descriptionMastergradsoppgåve i samfunnsarbeiden_US
dc.description.abstractEg har to formål med forskinga: Det første er å undersøke korleis unge med Asperger syndrom sjølv presenterer si fritid. Deira eigen presentasjon er sentral. Kva innhald fritida deira har, kva dei kunne tenkt seg annleis og kva fritid betyr er mine forskingsspørsmål. Det andre er metoden eg nyttar. Den er også eit middel til å sjå på rammer for samspel og samhandling og dimed føresetnader for sosial deltaking. Medforsking inneber her at dei har vore invitert til å ta del, innhente og avgjere bruk og presentasjon. Mi metodologiske tilnærming utforskar også rammer for samspel og samhandling. Fritid for dei tre er dei konkrete aktivitetane. I all hovudsak er den fritida dei presenterer den frie tida, den dei rår over sjølv. Dei seier seg nøgd med den fritida dei har i dag, og ynskjer ingen endringar. Fritida er dyrebar og kostbar. Dei unge syner kompetanse på sine interesseområder, og fritida kan vere ein døropnar for sosial deltaking. Det er kunnskapen og kompetansen dei har opparbeidd seg og seriøsiteten dei viser i sine fritidsaktivitetar som kan vere ein slik døropnaren. Det føreset at dei har aktivitetar som vert tilrettelagd på deira premiss. Dei har også ei sosial orientering og føresetnader for å etablere og oppretthalde eit felleskap.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherBergen University Collegeen_US
dc.subject.othersamfunnsarbeiden_US
dc.subject.othersosial deltakelseen_US
dc.subject.otherfritiden_US
dc.subject.otherfellesskapen_US
dc.subject.otherhumoren_US
dc.subject.otherasperger-syndromen_US
dc.titleFritid for unge med Asperger syndrom: ei skattekiste?en_US
dc.typeMaster thesisen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel