dc.contributor.author | Hole, Grete Oline | |
dc.contributor.author | Nordheim, Lena Victoria | |
dc.date.accessioned | 2018-02-01T15:07:35Z | |
dc.date.available | 2018-02-01T15:07:35Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.issn | 0806-7511 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2481673 | |
dc.description.abstract | Funn frå kvalitativ forsking er ei kjelde til kunnskap både innan medisin og sjukepleie (1, 2). Kunnskapsbasert praksis (KBP) er kritisert for å fokusere på kvantitative studiar, med resultat som kan teljast og målast (3). Denne artikkelen vil klargjere korleis KBP kan hjelpe sjukepleiaren å integrere funn frå kvalitativ forsking i eigen yrkesutøving, og peike på nokre strategiar for å finne og bruke kvalitativ forsking som rettesnor for praksis. Å kritisk vurdere det ein finn er ein viktig del av kunnskapsbasert praksis, men er ikkje tema for denne artikkelen. | en |
dc.language.iso | nno | en |
dc.publisher | Norsk Sykepleierforbund | en |
dc.relation.ispartofseries | Sykepleien 2007 no.1 | en |
dc.title | Den som leitar skal finne | en |
dc.type | Journal article | en |
dc.subject.nsi | VDP::Medisinske Fag: 700::Helsefag: 800::Helsetjeneste- og helseadministrasjonsforskning: 806 | en |