Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAasen, Wenche
dc.date.accessioned2018-02-01T14:55:22Z
dc.date.available2018-02-01T14:55:22Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.issn1500-6905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2481594
dc.descriptionDenne artikkelen er skrevet for og publisert i Barnehagefolk 1/2005. Dersom du ønsker å bestille hele dette nummeret eller abonnere på Barnehagefolk, kan du kontakte Pedagogisk Forum: pftorg@online.no.en_US
dc.description.abstractSituasjonsbestemt ledelse er en strategi som peker på pedagogisk leders mulighet til å lede sitt arbeidslag på en systematisk og målrettet måte. Den oppmuntrer til, og legger til rette for, læring og utvikling for individuell og kollektiv innsats i arbeidslaget. Pedagogisk leder skal være leder i situasjonen, ikke administrator.en_US
dc.publisherPedagogisk Forumen_US
dc.relation.ispartofseriesBarnehagefolken_US
dc.relation.ispartofseriesÅrg. 21, nr. 1 (2005)en_US
dc.subject.otherbarnehageen_US
dc.subject.otherledelseen_US
dc.titleSituasjonsbestemt ledelse - en utfordring for pedagogisk leder.en_US
dc.typeJournal article
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel