dc.contributor.author | Aasen, Wenche | |
dc.date.accessioned | 2018-02-01T14:55:22Z | |
dc.date.available | 2018-02-01T14:55:22Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.issn | 1500-6905 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2481594 | |
dc.description | Denne artikkelen er skrevet for og publisert i Barnehagefolk 1/2005. Dersom du ønsker å bestille hele dette nummeret eller abonnere på Barnehagefolk, kan du kontakte Pedagogisk Forum: pftorg@online.no. | en_US |
dc.description.abstract | Situasjonsbestemt ledelse er en strategi som peker på pedagogisk leders mulighet til å lede sitt arbeidslag på en systematisk og målrettet måte. Den oppmuntrer til, og legger til rette for, læring og utvikling for individuell og kollektiv innsats i arbeidslaget. Pedagogisk leder skal være leder i situasjonen, ikke administrator. | en_US |
dc.publisher | Pedagogisk Forum | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Barnehagefolk | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Årg. 21, nr. 1 (2005) | en_US |
dc.subject.other | barnehage | en_US |
dc.subject.other | ledelse | en_US |
dc.title | Situasjonsbestemt ledelse - en utfordring for pedagogisk leder. | en_US |
dc.type | Journal article | |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |