Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHinna, Kristin Ran Choi
dc.contributor.authorHole, Grete Oline
dc.contributor.authorKristensen, Terje
dc.contributor.authorLamo, Yngve
dc.contributor.authorEide, Sigvat AH
dc.date.accessioned2018-02-01T14:55:18Z
dc.date.available2018-02-01T14:55:18Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationhttp://www.nvu.no/publikasjoner/nvubok-2009/Art-9_B5.pdfen_US
dc.identifier.isbn978-82-519-2520-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2481584
dc.descriptionI:Læringsmiljø på nett : erfaringer fra forsøk og prosjekt. Red.Harald Haugen Tapir akademisk forlag 2009 En artikkelsmling utgitt av Nettverksuniversiteteten_US
dc.description.abstractSammendrag En ny modell for e-læring, DCM-modellen, presenteres i denne artikkel-en. Det vises hvordan denne modellen kan anvendes i videreutdanning i matematikk. DCM-modellen er en e-læringsmodell som er en videreut-vikling av begrepskart. Gjennom et design-eksperiment viser vi hvordan studentenes begrepsforståelse utvikles gjennom kurset. Dette dokumen-teres gjennom ulike evalueringsformer og studenters utforming av egne begrepskart før og etter innføringen i et emne. Den praktiske gjennom-føringen er gjort ved bruk av et kommersielt LMS. Tilslutt drøftes styrke og svakhet ved DCM-modellen i forhold tradisjonelle LMS.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherTapir akademisk forlagen_US
dc.subject.otherDCM-modellenen_US
dc.subject.otherbegrepskarten_US
dc.subject.othere-læringen_US
dc.subject.otherfleksibel læring.en_US
dc.subject.otherLMSen_US
dc.titleDynamic Conent Manager : en grafbasert læringsmodell utprøvd i matematikkundervisningenen_US
dc.typeChapteren_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel