Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTorgersen, Glenn-Egil
dc.contributor.authorSæverot, Herner
dc.date.accessioned2018-02-01T14:54:57Z
dc.date.available2018-02-01T14:54:57Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationTorgersen G, Sæverot H. Multimedia vs. Analogue Text: Learning Outcome and the Importance of Short-Term Memory Capacity. Arts and Social Sciences Journal. 2016;7(5)
dc.identifier.issn2151-6200
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2481540
dc.description-
dc.language.isoeng
dc.relation.ispartofArts and Social Sciences Journal
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no
dc.titleMultimedia vs. Analogue Text: Learning Outcome and the Importance of Short-Term Memory Capacity
dc.typePeer reviewed
dc.typeJournal article
dc.date.updated2017-02-16T12:06:44Z
dc.identifier.cristin1418801


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal