Blar i Institutt for økonomi og administrasjon på emneord "VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280"
Viser treff 1-6 av 6
-
Choice of Courses in Mathematics at Upper-Secondary School and Attitudes towards Mathematics among Business Students. The case of Norway.
(Journal article; Peer reviewed, 2019)This study will focus on students’ attitude towards mathematics. A negative attitude might be one reason for choosing practical mathematics in upper secondary school. The sample includes 230 students from 3 business schools ... -
Er høyere organisasjons- og ledelsesstudier egnet for utvikling av reflekterte praksisaktører?
(Journal article; Peer reviewed, 2015)Til tross for et rikt teoretisk innhold, kritiseres høyere organisasjons- og ledelsesstudier for ikke å kvalifisere studentene for arbeidslivet. Artikkelen diskuteer denne problematikken basert på hva som karakteriserer ... -
Factors that Explain Undergraduate Business Students’ Performance in Their Chosen Field. Does Gender Matter?
(Peer reviewed; Journal article, 2020)The purpose of this study is to find out how undergraduate students perform in selected courses at a business school. Management and communication oriented courses require different skills to those of core business courses. ... -
Kunnskap i organisasjon og ledelse. Rapport nr 2: Aktiviteter som middel til å nå læringsmål.
(Working paper, 2004)Aktiviteter -
Kunnskap i organisasjon og ledelse. Rapport nr.1: En erfaringsbasert tilnærming.
(Working paper, 2001)Kunnskapsmål og utfordringer. D.A.Kolbs erfaringslæring. Pedagogiske tilnærminger -
Kunnskap i organisasjon og ledelse. Rapport nr.3: Evaluering av 5 år med erfaringsledelse
(Working paper, 2005)