Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGershon, Walter S.
dc.contributor.authorBen-Horin, Oded
dc.date.accessioned2014-11-03T14:00:29Z
dc.date.accessioned2017-12-14T08:59:53Z
dc.date.available2014-11-03T14:00:29Z
dc.date.available2017-12-14T08:59:53Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationInternational Journal of Education and the Arts 2014, 15(19)nb_NO
dc.identifier.issn1529-8094
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2471518
dc.language.isoengnb_NO
dc.relation.urihttp://www.ijea.org/v15n19/v15n19.pdf
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.titleDeepening inquiry: what processes of making music can teach us about creativity and ontology for inquiry based science educationnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.date.updated2014-11-03T14:00:30Z
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.identifier.cristin1169201


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal